تبلیغات در گوگل توسط آژانس تخصصی رتبه وب

تبلیغات گوگل (گوگل ادز) راهی آسوده و راحت برای دست یافتن به رتبه یک در گوگل افزایش ورودی های سایت شما است . با تبلیغات گوگل و هزینه هدف مند همچنین مقرون به صرفه می توانید به نتایج برتر گوگل دست پیدا کنید و مشتریان هدف خود را داشته باشید.

  • بهترین و هدفمندترین راه برای نمایش تبلیغات مرتبط
  • تنظیمات و هوشمندی متفاوت برای افزایش کیفیت مخاطبان هدف
  • گزارش دقیق و به موقع برای افزایش تعامل و بهبود کمپین ها

مشاوره رایگان برای ادز

تبلیغات گوگل (گوگل ادز) چیست؟

گوگل ادز به شما کمک می کند در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به بهینه سازی وب سایت در بالای نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید. احتمالاً هنگام جستجو در گوگل، پیوندهایی با آرم AD در کنار آنها دیده اید. این پیوندها تبلیغاتی هستند که به نتایج جستجوی شما پیوند داده شده و به شما نشان داده می شوند. با کمک فرست ادز، کمک یکتان و مسئول تبلیغات گوگل به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

چرا مشتریان ما این آژانس را برای تبلیغات در گوگل انتخاب کرده‌اند؟

نمایش صفحه اول گوگل

رتبه های بالا جستجو

دسترسی مستقیم به گوگل ادز

جهت مدیریت یا مشاهده پنل

رصد کردن نرخ تبدیل

برای اینکه تبلیغات در گوگل برایتان هدفمند انجام شود

کنترل هزینه

برای کنترل هزینه تبلیغات نیاز به تنظیم تبلیغات در گوگل تنها با کلیک کاربر دارید.

مقابله با رقبا

شمایی که از تبلیغات در گوگل استفاده می‌کنید باید به خوبی از رقیبانتان را بشناسید

پشتیبانی همیشگی

ما همواره از طریق تلفن و تیکت، پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود و کمک می‌کنیم بهترین نتیجه‌ها را کسب کنید.

با تبلیغات در آژانس رتبه وب چه امکاناتی دریافت خواهید کرد

دریافت گزارش‌های دقیق

با آمار و ارقام واقعی برای کسب‌وکار خود تصمیم بگیرید. از آغاز کمپین، تمام گزارش‌های لازم در اختیارتان قرار می‌گیرد و به طور کامل در جریان کمپین خواهید بود.

اجرای تبلیغات هدفمند

این روزها هر شخصی برای یافتن پاسخ پرسش‌هایش به گوگل مراجعه می‌کند. چه فرصتی بهتر از این که شما اولین پاسخ به جستجوی مخاطب خود باشید؟ هنگامی که مخاطب به دنبال جواب سوالاتش می‌گردد، شما پاسخش باشید!

پشتیبانی رایگان

از پشتیبانی کارشناسان رتبه وب بهره‌مند شوید. مشاوران و کمپین منیجرهای ما هر روز کنار شما هستند تا بتوانید کمپین‌های گوگل ادز خود را به بهترین نحو به نتیجه برسانید.

انواع تبلیغات در گوگل

تبلیغات کلمه‌ کلیدی

یکی از رایج ترین شکل های تبلیغات گوگل، تبلیغات کلمه کلیدی یا همان گوگل ادوردز قدیمی است. به این ترتیب با انتخاب و تعریف کلمات کلیدی مورد نظر می توانید در صفحه اول نتایج گوگل برای کاربرانی که آن موضوع را جستجو می کنند ظاهر شوید. نتایج این نوع تبلیغات در ابتدا یا انتهای صفحه نتایج گوگل با نماد تبلیغ ظاهر می شود. شما می توانید با شناسایی ویژگی ها و ویژگی های کاربران هدف خود مانند جنسیت، سن، کشور، سیستم عامل، علایق و سایر ویژگی ها، رسانه های اجتماعی خود را پیاده سازی و بهینه سازی کنید.

تبلیغات کلمه‌ کلیدی

گوگل در این قالب تبلیغاتی، تبلیغات تجاری را به صورت تصویر یا گیف در سایت های محبوب و قابل اعتماد نمایش می دهد. کسب و کارها می توانند از این فرصت برای نمایش محصولات و خدمات خود در سایت های محبوب استفاده کنند تا کاربران بیشتری را به سایت خود جذب کنند. علاوه بر این، تبلیغ‌کنندگان همچنین می‌توانند وب‌سایت‌ها یا برنامه‌هایی را که تبلیغات خود را نمایش می‌دهند، مشخص کنند. هزینه این نوع تبلیغات PPC است و کسب و کارها فقط به ازای هر کلیک روی تبلیغ خود هزینه پرداخت می کنند.

تعرفه تبلیغات در گوگل ادز

پلن ۱

اعتبار ۲۰$

قیمت به تومان
۱,۲۵۰,۰۰۰

کارمزد : 14 درصد

پلن 2

اعتبار 3۰$

قیمت به تومان
۱,8۵۰,۰۰۰

کارمزد : 14 درصد

پلن 3

اعتبار 5۰$

قیمت به تومان
2,995,۰۰۰

کارمزد : 14 درصد

پلن 4

اعتبار 10۰$

قیمت به تومان
5,900,۰۰۰

کارمزد : 13 درصد

پلن 5

اعتبار 20۰$

قیمت به تومان
11,600,۰۰۰

کارمزد : 12 درصد

پلن 6

اعتبار 5۰$

قیمت به تومان
26,847,۰۰۰

کارمزد : 12 درصد

پلن 7

اعتبار 1000$

قیمت به تومان
51,81۰,۰۰۰

کارمزد : 12 درصد

پلن 8

اعتبار 2000$

قیمت به تومان
98,910,۰۰۰

کارمزد : 12 درصد

نظرات مشتریان

سوالات متداول

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

تبلیغات گوگل ادز یکی از مهم ترین گام هایی است که صاحبان کسب و کار در دنیای امروز باید بردارند. قطعا این ضرب المثل انگلیسی را شنیده اید که می گویند: ” انقدر پول ندارم که خرج چیز های الکی کنم!” درباره تبلیغات باید توجه ویژگی به این گفته معروف داشت. اگر قرار است برای تبلیغات هزینه قابل توجهی را اختصاص دهید بهتر است این هزینه برای یک روش درست و حسابی پرداخت شود. گوگل یکی از بهترین گزینه ها برای معرفی شما و کسب و کار شما می باشد. این بستر شناخته شده رکورد 259 میلیون بازدید کننده و البته 4.8 میلیارد تعامل روزانه را به ثبت رسانده است که همین این عوامل نشان از کارامد بودن گوگل می دهند.

دو سال از تولد محبوب ترین سایت دنیا یعنی Google.com می گذشت که گوگل ادز راه اندازی شد. ابتدا در سال 2000 این پلتفرم با نام Google Adwords خود را معرفی کرد. اما 18 سال بعد نام گوگل ادز به این بستر اختصاص داده شد. دسترسی های بالایی که گوگل دارد باعث شده است که تقریبا تمامی کاربران تبلیغات این پلتفرم را دیده باشند. شاید بسیاری از افراد حتی روی این تبلیغات کلیک هم کنند. تبلیغات در گوگل یکی از اصلی ترین ایده های گسترش کسب و کار برای بیزینس من های دنیای امروز می باشد. در ادامه درباره تبلیغات گوگل ادز صفر تا صد توضیحات مرتبط را مطرح خواهیم کرد.

آنچه شما عزیزان در این مطلب خواهید خواند:

  • معرفی تبلیغات گوگل ادز
  • آماری شگفت انگیز درباره گوگل ادز
  • استفاده از گوگل ادز چه مزایایی دارد؟
  • هزینه تبلیغات گوگل ادز
  • روش ها و کمپین های تبلیغ گوگل

 

درباره هریک از موارد فوق به طور کامل در ادامه صحبت خواهیم کرد. آیا علاقه دارید این بستر تبلیغ شگفت انگیز را بشناسید؟ پس چرا ایستاده اید؟ به سراغ ادامه مطلب بروید و به خوبی بررسی کنید که چرا این بستر اینقدر محبوب و پرکاربرد است.

معرفی تبلیغات گوگل ادز

گوگل از اصلی ترین منابع جستجو در دنیای امروز می باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد به تبلیغ در سرچ گوگل فکر می کنند. به بیان بهتر صاحبان کسب و کار قصد دارند از فرصت سرچ پاسخ سوالات مردم در گوگل استفاده کنند و کسب و کار آن خود را در معرض دید قرار دهند. گوگل ادز به عنوان یک بستر تبلیغاتی سطح بالا به صورت Pay Per Click فعالیت می کند این روز ها به شدت در کانون توجه است. به بیان بهتر به ازای هر کلیک مبلغی باید از سوی شما پرداخت شود.

بسیاری از افراد درباره تبلیغات کلمه کلیدی به کمک تبلیغات گوگل ادز سوال دارند. هنگامی که کاربران گوگل در این بستر کلمه کلیدی را سرچ می کنند نتایج بسیاری را در صفحه نتایج مشاهده می کنند. در میان این نتایج ممکن است یک تبلیغ پولی هم دیده شود. تبلیغی که کلمه کلیدی را در کانون توجه قرار داده است. به علاوه اینکه نتایجی به صورت ارگانیک نیز زیر تبلیغات پولی نمایش داده می شوند.

این شکل از تبلیغ یعنی تبلیغات کلمه کلیدی مزیت بزرگی دارد. هنگامی که افراد این روش تبلیغات را انتخاب می کنند, خواهند دید که تبلیغ آن ها جز اولین نتایج به چشم می آید. اگر قصد دارید ترافیک قابل توجهی را به سمت کسب و کار خودتان سوق دهید حتما گوگل ادز را انتخاب کنید. درصورتی که قصد دارید برای نمایش تبلیغات خود به سراغ روش های کلیکی بروید گوگل ادز یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

آماری شگفت انگیز درباره گوگل ادز

بسیاری از افراد این سوال را دارند که اصلا چرا باید از تبلیغ گوگل ادز استفاده کنیم؟ هرچند تلاش می کنیم در ادامه بیشتر و جامع تر به این سوال پاسخ دهیم, اما بهتر به آمار زیر نگاهی بندازید تا خودتان به کارامد بودن و مناسب بودن تبلیغات گوگل ادز پی ببرید:

  • گوگل ادز توانسته است نرخ کلیک 8 درصد را به ثبت برساند.
  • این بستر هر ماه می تواند 180 میلیون بار تبلیغات نمایشی خود را به نمایش بگذارد.
  • اگر کاربری قصد خرید محصول خاصی را داشته باشد احتمالا تا 65 درصد به سراغ تبلیغات پولی گوگل می رود.
  • از بین مشتریانی که خرید های اینترنتی را انجام می دهند 43 درصد از این افراد تبلیغات Youtube را دیده اند.

آمار بالا به خوبی نشان می دهد که می تواند هرکسی را درباره کارامد بودن گوگل ادز قانه کند. در ادامه این مطلب درباره مزایای استفاده از گوگل ادز برای شما خواهیم گفت.

استفاده از گوگل ادز چه مزایایی را دارا می باشد؟

می توان از گوگل به عنوان پرکاربردترین موتور جستجوگر یاد کرد. موتور جستجوگری که رکورد 5 میلیارد درخواست سرچ در روز را به نام خود ثبت کرده است. از طرف دیگر قدمت بخش گوگل ادز نیز به بیش از دو دهه رسیده و به نظر می رسد 20 سال برای پرمخاطب شدن یک پلتفرم کافی به نظر می رسد. در ادامه به تمامی مزایای گوگل خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

تاثیر گوگل ادز بر رقابت کسب و کار ها

اگر به شما بگوییم که صد ها هزار شرکت هم اکنون برای گسترش کسب و کار خود به سراغ گوگل ادز برای تبلیغات رفته اند احتمالا تعجب می کنید. این هم خبر خوبی است و هم خبر بد برای افرادی که به دنبال این امکانات نیستند. خبر خوب اینکه در صورت استفاده از این اپشن لینک مربوط به محصول و یا خدمات شما در بالاترین رتبه ها نمایش داده می شود. اما اگر قرار باشد به رتبه بندی ارگانیک سایت خود اکتفا کنید این را بدانید که حتی اگر بهترین رتبه های ارگانیک را داشته باشید بازهم سایت شما زیر لینک های مربوط به گوگل ادز قرار خواهد گرفت.

افزایش نرخ ترافیک

درصورتی که قصد داشته باشید میزان ترافیک سایت خود را افزایش دهید گوگل ادز از بهترین گزینه هاست. همین امر سبب می شود برای دریافت خدمات و یا محصولاتی که دارید تماس های بیشتری را دریافت کنید. خلاصه که همه اینها نتیجه شان افزایش درامد سایت شما خواهد بود. یک باور عمومی وجود دارد و آن این است که برای هر یک دلاری که در گوگل ادز هزینه می شود 8 دلار درامد وجود دارد.

امکان هدفمند کردن تبلیغات

درصورتی که از گوگل ادز استفاده کنید خواهید دید که این امکان وجود دارد که تبلیغات خود را به افرادی که علاقه مند هستند این تبلیغات را ببینند نشان دهید. می توانید بسیاری از فاکتور ها را درنظر بگیرید تا تبلیغات شما حالت هدفمندتری را به خود بگیرند. از جمله این موارد می توان به سن, زبان و البته مکان اشاره کرد.

تبلیغات در دستگاه های دیگر را فراموش نکنید.

این امکان وجود دارد تا به کمک گوگل ادز تبلیغات هدفمند خود را هم در موبایل و هم در سیستم های کامپیوتری به نمایش بگذارید. چه هنگام استفاده از موبایل و چه هنگام استفاده از سیستم لپ تاپ مشتریان شما تبلیغات شما را در صفحه نتایج جستجو یعنی SERP خواهند دید.

مدیریت بهتر بودجه

به خوبی این امکان برای شما وجود دارد تا بودجه ای که قصد دارید برای تبلیغ هزینه کنید را تعیین کنید. میتوانید این میزان بودجه ای که قرار است تعیین کنید را وابسته به بازه زمانی روز, ماه و یا سال تعیین کنید. نکته جالب است که پول پرداختن شما مربوط به زمانی خواهد بود که افراد با دیدن تبلیغ شما روی آن کلیک کنند.

امکان اندازه گیری پیشرفت

با گذشت زمان خودتان خواهید دید که به کمک تبلیغات گوگل محصولات و خدمات شما بیشتر به چشم آمده و البته که افراد بیشتری به شما مراجعه می کنند و نتیجه این امر چیزی جز افزایش درامد شما نخواهد بود. حال اگر این افزایش درامد را نسبت به قبل مقایسه کنید به خوبی امکان پیشرفت شما فراهم خواهد بود.

هزینه تبلیغات گوگل ادز

در این بخش می خواهیم درباره هزینه ای که درباره تبلیغات گوگل ادز پرداخت می شود برای شما صحبت کنیم. در کشور امریکا هزینه و نرخ هر کلیک برروی تبلیغات گوگل ادز به ازای هرکلیک 2.32 عنوان شده است. اما اگر در کشور های دیگر قصد بکارگیری گوگل ادز را داشته باشید این هزینه کمتر خواهد بود. البته که عوامل بسیار مختلفی در تعیین این هزینه ها نقش دارند. یکی از این عوامل را می توان موقعیت جغرافیایی دانست. مورد دیگر این است که رقابت و سختی کلمه کلیدی چقدر است؟ ضمنا کیفیتی که کمپین های تبلیغاتی دارند را نیز نباید فراموش کرد. به همین دلیل نمی توان هزینه ای یکسان برای هر تبلیغ درنظر گرفت. اما اگر دوست دارید به درک بهترین درباره هزینه های مربوط به گوگل ادز برسید به شما یک پیشنهاد می دهیم. شما برای این کار به سراغ امکان Ad Auction بروید.

درصورتی که به کمک این امکان به سراغ سرچ کلمه کلیدی موردنظر بروید گوگل وضعیت مزایده میگیرد. این امر سبب می شود رتبه ای تبلیغ شما دارد با سایر بازاریاب ها مقایسه شود. به بیان کلی هرچه میزان سود این کلمه کلیدی مورد سرچ بیشتر باشد می توان انتظار رقابت سنگین تری را در این باره داشت. برای همین به منظور برنده شدن در مزایده چاره ای جز افزایش مبلغ و دادن پیشنهاداتی بالاتر از پیشنهاد رقیب هایی که دارید نیست.

درصورتی که قصد دارید در مزایده های گوگل ادز پیروز شوید باید به سراغ دو چیز بروید. اولین چیز این است که درباره کلمه کلیدی موردنظر به سراغ بررسی امتیاز کیفیت یا همان QS بروید. ضمنا باید مبلغ پیشنهاد خود را نیز بهینه کنید. درصورتی که این امتیاز کیفیت نسبت به مبلغی که پیشنهاد داده اید بیشتر باشد می توانید انتظار موقعیت بهتری را برای تبلیغات گوگل درنظر بگیرید.

روش ها و کمپین های تبلیغ گوگل

درصورتی که قصد دارید به انواع کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز پی ببرید این بخش از مطلب را از دست ندهید. ما در این بخش به طور کامل به روش ها و کمپین های تبلیغ گوگل خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

کمپین تبلیغاتی سرچ

این تبلیغات شکل متنی داشته و در صفحه نتایج متناسب با کلمه کلیدی که سرچ کرده اید نشان داده میشوند. شاید به عنوان یکی از چندین میلیون کاربر اینترنتی با این شکل از تبلیغات بیشتر آشنا باشید. اگر این تبلیغات هنگام جستجوی شما به نمایش درامده باشند احتمالا با نماد سیاه رنگ AD در کنار لینک صفحه نشان داده می شوند. خوبی این روش این است که بکارگیری آن در جایی انجام می شود که بسیاری از کاربران در آنجا به جستجو میپردازند. موتور سرچ گوگل هم درست تبلیغ را به همان شکل نشان می دهد.

کمپین نمایشی تبلیغات

پلتفرم گوگل از وجود چندین وب سایت به صورت شبکه ای بهره مند می باشد که دارای مخاطبان بسیاری می باشند و البته هریک مربوط صنایع خاصی هستند. مالک تبلیغ درصورت دریافت هر کلیک یا تاثیرگذاری برروی تبلیغات ممکن است مبلغی را دریافت کند. خوبی این روش این است که تبلیغ کنندگان تبلیغ خود را درست دربرابر چشمان افرادی که همسویشان هستند به نمایش می گذارند.

تبلیغات ویدیویی

این تبلیغات را می توان در بستر یوتیوب مشاهده کرد. به طوری که قبل, بعد و یا حین پخش ویدیو های یوتیوب می توانید تبلیغات را مشاهده کنید.

سخن آخر

در این مطلب درباره تبلیغات گوگل ادز کامل ترین توضیحات ممکن را خدمت شما ارائه کردیم. دانستید که گوگل ادز بستری است که حدود دو قرن است که شناخته شده و البته که امتحان خود را با سوددهی بالایی که برای کارفرما ها داشته است نشان داده است. درباره انواع کمپین های موجود در گوگل پلی برای تبلیغات برای شما صحبت کردیم. اما بسیاری از افراد به دنبال شناخت بیشتر این ابزار گوگل بودند. برای این افراد درباره تاریخچه این اپشن یعنی از حدود 20 سال پیش گفتیم. درباره مزایای تبلیغ در این بستر هم برای شما توضیحات کاملی ارائه شد.

شاید مهم ترین مزیت به بحث رقابت کسب و کار ها برگردد. شاید بسیاری از دارندگان سایت های اینترنتی فروشگاهی تلاش کنند به صورت ارگانیک صفحات خود را در کلمه کلیدی خاص به رتبه های بالای برسانند. اما به کمک انتشار تبلیغات گوگل ادز تبلیغ مربوط به شما در بالاترین رتبه ها و نتایج قرار خواهد گرفت. امیدواریم با خواندن این مطلب به خوبی درباره تبلیغات گوگل ادز اطلاعات کاملی را بدست آورده باشید. از اینکه ما را تا انتهای این مطلب همراه کردید از شما عزیزان ممنونیم.